وبلاگ

دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی

فهرست مطالب

دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی

دوره های طراحی جواهرات

در استودیو طراحی زیورآلات و جواهرات سالار پورایمانی به صورت تخصصی و حرفه ای به آموزش کارآموزانی می پردازند که هدف اصلی آن ها این است که وارد بازار کار در زمینه طراحی شوند.

به همین دلیل است که دوره ها به صورت بانک اطلاعاتی از مجموعه مهارت هایی است که یک طراح جواهرات باید نسبت به آن ها تسلط و تخصص داشته باشد.

دوره ها به شکلی طراحی شده اند که برای افرادی که قصد دارند در دیگر کشورها در زمینه طراحی جواهرات فعالیت کنند مناسب باشد و در مورد انواع برندها، مدل ها و سلایق متفاوت آموزش های لازم صورت می گیرد.

لیست دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی به صورت زیر است:

  • آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه
  • آموزش طراحی دستی جواهرات
  • آموزش طلاسازی

در دوره آموزش طراحی طلا و جواهر، هنرجویان در این دوره به کسب مهارت ها و اطلاعاتی در زمینه ی تمام مباحث فنی و استانداردهای جهانی که در مورد طراحی جواهرات وجود دارد آشنا می شوند.

نحوه طراحی درست و دقیق انواع خطوط، شکل های مختلف و ایجاد حجم های متفاوت مهارت هایی است که در این دوره به آن ها پرداخته می شود.

هنرجویان پس از گذراندن این سرفصل ها وارد قدم بعدی می شوند و شروع به طراحی زیورآلات و جواهراتی از قبیل انواع آویزها، انگشترهای ساده، انگشتر های توری شکل و انگشترهای مدرن می کنند. هنرجویان و کارآموزان با استفاده از لپتاپ به طراحی زیورآلات مختلف می پردازند.

از دیگر مهارت هایی که هنرجو در این دوره کسب می کند:

مهارت های جواهر سازی است که هنرجو انواع تکنیک های مختلف و فنون جواهرسازی را آموزش می بیند. مهارت مخراجکاری و یا نحوه سوار کردن انواع سنگ ها روی زیورآلات نیز در این دوره گنجانده شده است و در نهایت کارآموز نحوه ریختگی مستقیم طرح ها و جواهرات و قالب گیری را در این دوره می آموزد.

دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی

طراحی توسط رایانه از دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی

آموزش طراحی دستی جواهرات و زیورآلات

از دیگر دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی، آموزش طراحی دستی جواهرات و زیورآلات است. از مزیت های این دوره این است که هنرجو یاد میگیرد چگونه ایده هایش را روی کاغذ پیاده کند.

هنرجوها ابتدا با نحوه ایده پردازی و تکنیک های خلاقیت آشنا می شوند و سپس آموزش می بینند که چگونه ایده هایشان را روی کاغذ بیاورند و آن را طراحی کنند.

از مهارت های جانبی ای که کارآموزان آموزش می بینند نحوه رنگ آمیزی حرفه ای و ارائه سریع ایده ها به صورت طراحی دستی است. همچنین لازم به ذکر است که انواع استانداردها و قوانین مربوط به طراحی جواهرات در این دوره آموزش داده می شود.

دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی

طراحی دستی از دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی

آموزش طلاسازی

از دیگر دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی، آموزش طلاسازی است. طلاسازی یکی از مشاغل محبوب در جهان است که قدمتی چند صدساله در جامعه انسانی دارد.

مد و فشن که روی کار آمد، به دنبال آن جواهرات و زیورآلات به عنوان مکمل به دنیای مد و فشن افزوده شدند و مورد توجه و استقبال افراد شاخص و خانواده های اشرافی قرار گرفتند.

رفته رفته با فراگیر شدن انواع جواهرات استفاده کردن از زیورآلات به یکی از موارد روزمره تبدیل شد و به دلیل سلایق مختلفی که در انتخاب جواهرات وجود دارد، شغل طلاسازی هم رونق گرفت.

به همین دلیل جواهرات به دو سبک مدرن و سنتی تقسیم بندی می شوند و هر دو آن ها مخاطبان مختص به خود را دارند. در این دوره هنرجویان با انواع سبک های طلا و جواهر آشنا می شوند و سپس تمام مراحل طلاسازی از ذوب و سپس نورد کردن طلا تا مرحله پرداخت و آبکاری قطعه به صورت پله به پله و ارائه تمام جزئیات آموزش داده خواهد شد.

هنگامی که هنرجو دوره های طراحی جواهرات در استودیو طراحی سالار پورایمانی را می گذراند قادر است تا به صورت دورکاری و تنها در منزل، توسط یک میز کار و یک لپتاپ به طراحی بپردازد چرا که تمام مراحل طراحی را از صفر تا صد به طور کامل در دوره های مربوطه فراگرفته است.

مهارت هایی که هنرجو در دوره ها آموزش میبیند به او کمک می کند تا هنگام شروع کسب و کار با کمترین چالش ها مواجه شود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.

در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.