وبلاگ

رشته طراحی جواهرات

فهرست مطالب

رشته طراحی جواهرات

رشته طراحی جواهرات

رشته طراحی جواهرات از رشته های تخصصی آکادمیک است که در بسیاری از کشورهای جهان به صورت حرفه ای تدریس می شود. طبق مصوبه جدید شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طراحی جواهرات در لیست رشته های دانشگاهی داخل کشور نیز قرار گرفته است. هم اکنون امکان ادامه تحصیل در رشته طراحی جواهرات در مقطع کاردانی و کارشناسی برای علاقه مندان وجود دارد.

 

با توجه به اهمیت اشتغال زایی جوانان و در جهت ارتقا کیفی مهارت ها لازم است تا در کنار سایر رشته های دانشگاهی، یادگیری مهارت های ظریف و هنرهای پر درآمد نیز بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. 

انگشتر طلای مردانه

اهمیت رشته طراحی جواهرات

هنرهای ظریف از جمله طلاسازی و جواهرسازی سابقه ای دیرین در ایران زمین دارد. صنعت طلا و جواهر از گذشته تا به امروز تحولات زیادی داشته است. این روزها کامپیوتر به کمک طراحان آمده و نرم افزارهای تخصصی ویژه طراحی جواهر جایگزین شیوه های قدیمی شده اند. با توجه به استعداد بالقوه ای که در کشور وجود دارد به نظر می رسد پتانسیل لازم برای رقابت با بازارهای جهانی و حضور موفق در صنعت طلا و جواهرات وجود داشته باشد.

رشته طراحی جواهرات نقطه شروعی برای تحولی بزرگ در سیستم آموزشی کشور است. کسانی که علاقه به هنرهای ظریف دارند با ورود به این رشته و آموزش صحیح می توانند تکنیک های روز دنیا را در طراحی جواهرات و سنگ های قیمتی فرابگیرند. رشته طراحی جواهرات از جدیدترین رشته های آموزش عالی و البته از رشته های کمتر شناخته شده است. به نظر می رسد با معرفی رشته طراحی طلا و سنگ های قیمتی تعداد علاقه مندان به تحصیل در این صنعت نیز با افزایش روبرو شود.

 

آموزش طراحان متخصص در رشد اقتصادی جامعه تاثیرگذار است. دانش آموختگان این صنعت می توانند به تنهایی کسب و کار پر درآمدی را راه اندازی کنند. اشتغال در این حرفه برای افراد علاقه مند به کارهای ظریف که دانش آکلدمیک را آموخته اند، بسیار راحت تر است. اگر علاقه به جواهرسازی دارید و می خواهید ازجدیدترین متدهای روز دنیا برای طراحی جواهرات کمک بگیرید حتما در یکی از دوره های آموزشی رشته طراحی جواهرات شرکت کنید.

رشته طراحی جواهرات

کسب دانش تخصصی در طراحی جواهرات تنها با گذراندن دوره های حرفه ای امکان پذیر است. هم اکنون امکان ادامه تحصیل در این رشته از طریق کاردانش میسر است. طراحی جواهرات کار دانش از رشته های مورد علاقه جوانان در دبیرستان است. تحصیل در دوره کاردانی رشته طراحی جواهرات و همچنین کارشناسی این رشته از طریق آموش عالی امکان پذیر است.

گذراندن دوره طراحی جواهرات برای ورود موفق به بازار کار از طریق آموزش های حضوری و آنلاین نیز امکان پذیر است. هم اکنون این دوره آموزشی در تهران توسط مدرس بین المللی طراحی جواهر آموزش داد می شود.

” سالار پور ایمانی” مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس تدریس دوره آموزشی طراحی جواهرات را بر عهده دارد. ایشان مولف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر به زبان فارسی است. رشته طراحی جواهرات افق تازه ای برای اشتغال زایی جوانان ایجاد کرده و امید است که بتواند بخشی از ضعف اجرایی در این حوزه را جبران کند.

آموزش طراحی طلا و جواهرات
آموزش طراحی طلا و جواهر ایرانی
آموزش طراحی طلا و جواهر با تدریس سالار پورایمانی
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.