وبلاگ

مدرک بین المللی طراحی جواهرات مربوط به سالار پورایمانی

فهرست مطالب

مدرک بین المللی طراحی جواهرات چه مزیت هایی دارد؟ مدرک بین المللی طراحی جواهرات

اهمیت مدارک بین المللی در بازار کار

یک خیاط حتما برای جلب اعتماد مشتری مدارک مستند و دوره هایی را که گذرانده است به دیوار کارگاهش میزند. یک وکیل، پزشک، بازاریاب و تمامی مشاغلی که با فن و مهارت خاصی سروکار دارند، حتما برای اینکه بتوانند به مشتری و یا مراجعه کننده این اطمینان خاطر را بدهند که به فرد متخصص و حرفه ای مراجعه کرده است.

داشتن مدرک بین المللی برای تمامی مهارت هایی که در زمینه های کارهای دستی، طراحی و یا تولید یک قطعه و یا محصول خاص هستند نیز به همین دلیل ضروری است.

مدرک بین المللی طراحی جواهرات می تواند تا حد امکان به شما کمک کند که در بازار کار سریعتر و بهتر جای خود را پیدا کنید.

خود شما نیز اگر به تجربه های گذشته رجوع کنید می بینید که هنگام مراجعه به فردی که دارای مدرک آموزشی در زمینه گذراندن دوره های مختص به شغل و حرفه خود بوده است به شما آرامش و اطمینان خاطر بیشتری می دهد تا بتوانید کار خود را به او بسپارید.

یا هنگام نشستن در سالن انتظار و مطالعه تابلوها و مدارکی که روی دیوار نصب شده اند به شما به عنوان مشتری کمک کرده است که قبل از ورود به اتاق کار مربوطه و سپردن کار خود به وکیل، پزشک، خیاط و …. احساس رضایت و دید مثبت تری داشته باشید.

مدرک بین المللی طراحی جواهرات مربوط به سالار پورایمانی

مدرک بین المللی طراحی جواهرات مربوط به سالار پورایمانی

چرا مدرک بین المللی طراحی جواهرات ضروری است؟

ظریف کاری ها و حساسیت هایی که در طراحی جواهرات و زیورآلات وجود دارد باعث می شود که بیشترین حساسیت در مورد استخدام طراح جواهرات صورت بگیرد.

چرا که استفاده کردن از متریال هایی مانند طلا و جواهرات حساسیت های مالی به وجود می آورد و از طرفی طراحی زیورآلات از آن جایی که ارتباط مستقیم با رضایت مشتری دارد می تواند در عین حال باعث جذب مشتری بیشتر و یا برعکس مشتری های دائم را دفع کند.

همه این موارد باعث می شوند که قرار گرفتن در مسیر این حرفه و رسیدن به درآمد خصوصا در سال های اول و بدون تجربه باعث می شود که داشتن مدرک بین المللی طراحی جواهرات ضروری به نظر برسد.

در مدرک بین المللی طراحی جواهرات تعداد ساعاتی که در دوره آموزشی گذرانده اید، نوع دوره و مهارت هایی را که آموخته اید به صورت کامل نوشته می شود. مسلما گذراندن دوره های آموزشی در موسسات با تجربه و با اساتید مجرب در اعتبار بخشیدن بیشتر به مدرک بین المللی موثرتر است.

مدارکی که به هنرجو در استودیو طراحی جواهرات سالار پورایمانی تعلق می گیرد در استودیو طراحی سالار پورایمانی پس از آن که هنرجو دوره های مربوط به طراحی جواهرات را گذراند و دوره به اتمام رسید دو نوع مدرک به هنرجو تعلق می گیرد.

مدرک اول: مدرکی است که از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور تحت عنوان طراح جواهرات و زیورآلات به هنرجو داده می شود که از این مدرک می تواند در جهت معرفی خوب به بازار و یا راه اندازی کسب و کار خود از آن استفاده کند.

مدرک دوم: یک مدرک داخلی که از طرف موسسه به هر هنرجویی تعلق می گیرد که به دلیل اعتباری که اساتید برجسته استودیو سالار پورایمانی دارند می تواند امتیاز مثبت برای هنرجویان تلقی گردد.

آیا با مدرک بین المللی طراحی جواهرات می توان در خارج از کشور مشغول به کار شد یا خیر؟

نکته ای که لازم است به آن توجه شود، مختص به افرادی است که قصد دارند از ایران مهاجرت کنند. سوال اغلب این افراد این است که آیا با مدرک بین المللی طراحی جواهرات می توان در خارج از کشور مشغول به کار شد یا خیر؟

پاسخ به این سوال کاملا ساده است، “بله”

طراحی جواهرات و یا jewellery design یک شغل بین المللی و جهانی است و در تمام کشورهای جهان علی الخصوص کشورهای اروپایی که مهد دنیای مد و فشن هستند از این رشته ها و افرادی که دارای مدارک آموزشی و سرتیفیکیت های مربوط به طراحی جواهرات هستند استقبال هم می کنند.

نکته ی دیگری که لازم است در این زمینه بدانید این است که مدرک فنی و حرفه ای که از طرف سازمان مربوطه به فرد داده می شود یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه تحت عنوان “مدرک بین المللی طراحی جواهرات” است و در تمامی کشورهای دیگر قابل استفاده و استناد است.

شما می توانید با ترجمه این مدرک در رزومه خود از آن نیز استفاده کنید و در کشورهای دیگر در زمینه طراحی جواهرات مشغول به کار شده و کسب درآمد کنید. طراحی جواهرات و زیورآلات در استودیو سالار پورایمانی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.