وبلاگ

آموزش طراحی لباس روی کاغذ

فهرست مطالب

آموزش طراحی لباس روی کاغذ

آموزش طراحی لباس روی کاغذ

دنیای مد دنیای جالبیست. انقدر جذاب که هر کسی علاقه مند است تا وارد این دنیا شود. اما به نظر شما آیا چنین چیزی ممکن است؟ بله چرا که نه؟ هر کسی میتواند با کسب دوره های آموزش طراحی لباس روی کاغذ، به عنوان یک طراح وارد دنیای مدگرایی شود.

هنرمند باید همیشه از کاری که انجام می دهد لذت ببرد. طراحی از هر نوع که باشد، لذت بخش است. حال این طراحی می خواهد طراحی لباس باشد یا طراحی چهره و طبیعت. طراحی ذاتا هنر خاص و بی نظیری به شمار می رود. برای این که در این صنعت بتوانید موفق شوید، باید برخی از آموزش های لازم در زمینه طراحی را بیاموزید.

باید بدانید چگونه طراحی را آغاز کنید. طراحی شما چگونه باشد؟ و ... یک طراح حرفه ای باید در این خصوص اطلاعات دقیقی داشته باشد. ما قصد داریم در این مطلب برای شما مراحل آموزش طراحی لباس روی کاغذ را بیان کنیم.

آموزش طراحی لباس روی کاغذ

طراحی لباس روی کاغذ

مرحله به مرحله طراحی لباس روی کاغذ

برای آغاز هنر طراحی باید ابتدا تجهیزات مورد نیاز طراحی را در دست داشته باشیم. به نظر شما می توان بدون تجهیزات اقدام به طراحی نمود؟ باید از بهترین مداد های طراحی استفاده نمود. از آنجایی که طراحی لباس زنانه، بسیار حساس و ظریف است، باید مدادی استفاده نمود که بتوان ایرادات طراحی را پاک کرد.

مداد مدل H را می توانیم بهترین نوع مداد برای طراحی لباس روی کاغذ به شمار آوریم. اگر بتوانید طراح عالی شوید، می توانید بهترین روش کسب درآمد را بدست آورید. به همین دلیل باید تمامی مراحل آموزشی طراحی لباس را به درستی فراگیرید.

باید بگوییم ظرافتی که در طراحی لباس روی کاغذ وجود دارد، همچون گذراندن دوره حرفه ای طراحی جواهرات برای یک فرد مبتدی به شمار می رود. یعنی تا این حد حساس و خاص. اگر شما هم اقدام به طراحی نمایید، خواهید فهمید که طراحی با دستگاه های دیجیتال هیچ لذتی برای شما در بر نخواهد داشت.

لذتی که در طراحی لباس روی کاغذ است انسان را به شوق وا می دارد. شوقی که منجر به شکوفا شدن استعداد انسان در ارائه طرح های هنری می شود. اگر بخواهید در دنیا مد پیشرفت فوق العاده ای داشته باشید، باید در زمینه طراحی لباس جسور باشید.

جسارت در طراحی می تواند شما را به ایده آل های بی نظیری برساند. مثلا هر بار که اقدام به طراحی لباس عروس، یا لباس مردانه، یا حتی لباس کودک نمودید، باید در تصورات خود آن را بر تن کسی به نمایش درآورید.

بگذارید رویاها شما را در بر بگیرد. آن زمان قادر خواهید بود طراحی لباس روی کاغذ را با نمونه ذهنی مطابقت داده و ضعف ها و قوت های آن را بررسی کنید.

آموزش طراحی لباس روی کاغذ

طراحی لباس با ماژیک

کشیدن ژست یا انگاره برای طراحی لباس

اولین مرحله برای آموزش طراحی لباس، در نظر گرفتن یک ژست به عنوان مدل لباس است. این که شما از چه ژستی برای طراحی استفاده می کنید، بسیار اهمیت دارد.

زیرا باید تمامی جزئیات طراحی لباس روی کاغذ را در مدل خود به نمایش درآورید. اگر قصد دارید در زمینه طراحی لباس به فعالیت بپردازید، و به درآمد خود رونق بخشید، باید همچون دیگر طراحان حرفه ای عمل کنید. انگاره ای متناسب و عالی بکشید.

حتی بهترین طراحان لباس نیز در این زمینه بارها و بارها تمرین کرده اند. تا بهترین ژست را برای نمایش لباس های مختلف انتخاب کنند. به گونه ای که تمامی جزئیات لازم برای طراحی در آن نمایش داده شده باشد.

اگر در این زمینه هیچ گونه استعدادی ندارید، می توانید انگاره ها را از سایت دانلود کنید. انگاره هایی ار کودک، مرد، خانم هایی با اندام مختلف و... که برای طراحی لباس روی کاغذ شما را آماده کند. یا این که می توانید اندام مدل های مختلف را از روی مجلات مد کپی کنید و بر روی آنها به تمرین بپردازید.

تصویر سازی از مدل لباس مورد نظر

دومین مرحله ای می توان در مورد طراحی لباس روی کاغذ به اشاره نمود، تصویر سازی از طرح لباس است. شما باید در تصورات خود، مدلی که مدنظرتان است را در نظر بگیرید، و آن را با جزئیات تمام بررسی کنید. مثلا اگر قصد طراحی لباس شب دارید یا هر نوع لباس دیگر، باید قوس ها و چین های لباس با ظرافت طراحی شود.

هرگز فکر نکنید که یک طرح کلی از لباس می تواند برای شما کافی باشد. مثل کسانی که که تصور می کنند می توانند اقدام به کسب درآمد با خودآموز طراحی طلا و جواهر نمایند. به همان اندازه که طراحی جواهرات از حساسیت و ظرافت برخوردار است، طراحی لباس روز کاغذ هم حساس و ظریف است.

اما این ضرب المثل در اینجا مصداق می یابد، که خواستن، توانستن است. پس هرگز دست از تلاش برندارید. فقط کافیست هر روز و هر روز تلاش کنید. تا به رویای های خود رنگ حقیقت ببخشید.

آموزش طراحی لباس روی کاغذ

طراحی لباس شب

طراحی لباس روی کاغذ روشی عالی برای کسب درآمد در منزل

اگر به دنبال راهکاری برای کسب درآمد در منزل هستید، می تواند به طراحی لباس روی کاغذ فکر کنید. دوره های آموزشی این طراحی را در منزل سپری نموده و خودتان را به سمت موفقیت بکشانید. اراده انسان تنها پلی است که می تواند شما را به پیروزی رساند.

پیروزی در هر زمینه ای میسر است. پس با یک حرکت خودتان را برای کسب درآمد عالی اماده کنید. بسیاری از جوانان کشور ما امروزه درگیر بیکاری شده اند. و متاسفانه برخی از این افراد تصور می کنند که شغل، تنها باید رسمی و دولتی باشد.

اما این باور بسیار غلط است. شما می توانید با اموزش طراحی لباس روز کاغذ، در منزل رئیس و کامند خود باشید. از همه مهمتر می توانید با روشی آسان به کسب درآمد بالا برسید. ساعات کاری مشخص برای خود داشته باشید، برای تفریح نیاز به مرخصی ندارید و... .

اما از نظر درآمدی می توانید با یک کارمند اداری برابری داشته باشید. پس هرگز تصور نکنید کار باید رسمی و اداری باشد. هر کاری که شما را به درآمد برساند، میتواند موفقیت آمیز باشد. شما حتی می تواند در منزل اقدام به طراحی مانتو نمایید.

زمانی که صحبت از طراحی لباس روی کاغذ می شود، طراحی هر نوع لباسی مد نظر است. لباس کودک، لباس زنانه، لباس شب، لباس عروس، لباس مردانه و... .

شاید به خواندن این صفحات علاقه داشته باشید: آموزش طراحی طلا و جواهرات  ،   انگشتر طلا مردانه
نوشته های مرتبط

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.

در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.