وبلاگ

طراحی جواهرات از کجا شروع کنیم

فهرست مطالب

طراحی جواهرات از کجا شروع کنیم

طراحی جواهرات می تواند یکی از دلنشین ترین شغل هایی باشد که با مشغول شدن به این حرفه خلاقیت و نبوغ شما تقویت و جلوه گر خواهد شد. به این ترتیب طراحی جواهرات را می توان بعنوان یکی از شغل های لذت بخش و هنرمندانه ای در نظر گرفت که درآمد خوبی را نیز به همراه دارد. در ادامه مقاله طراحی جواهرات از کجا شروع کنیم با ما همراه باشید.

نقشه راه مسیر یادگیری طراحی طلا و جواهر
نقشه راه مسیر یادگیری طراحی طلا و جواهر

اولین پله در طراحی جواهرات کدام است؟

هنگامی که شما مطمئن می شوید که تمایل به طراحی جواهرات و خلق یک اثر گرانبها و در عین حال زیبا دارید، اولین قدم لزوما قرار گرفتن در مسیر آموزش حرفه ای طراحی و جواهرات خواهد بود.

این آموزش می تواند در دوره های آزاد و آموزشی طراحی جواهرات باشد. همچنین می توانید مشغول به تحصیل در چنین رشته ای باشید و از دوران تحصیلی خود در این رشته مهارت کسب کنید.

پس از قرار گرفتن در مسیر آموزش طراحی جواهرات چه اتفاقی رخ می دهد؟

پس از اینکه در مسیر آموزش طراحی جواهرات قرار می گیرید و تا حدودی به این حرفه وارد می شوید نوبت به کشف استعداد شما می رسد. با قرار گرفتن در مسیر آموزشی طراحی جواهرات شما در میان انبوهی از شاخه های متفاوت این حرفه قرار می گیرید و نوبت به انتخاب شاخه و تخصص شما در این عرصه می رسد.

باید برای شما مشخص شود که در کدام شاخه ی مسیر طراحی جواهرات مستعدتر هستید. برای مثال ممکن است ابتدا به سمت طراحی جواهرات بروید و در ادامه ی مسیر متوجه این مطلب شوید که در تعمیر جواهرات بسیار با استعدادتر هستید.

شما لازم دارید که در مسیری باشید که از طی کردن آن غرق در اشتیاق و لذت می شوید، از آنجایی که این شغل در خلاقیت و ظرافت عملکرد شما خلاصه می شود پس بهتر است با انتخاب شاخه ای که کاملا در آن مستعد هستید، ادامه دهید.

طراحی جواهرات از کجا شروع کنیم

برای تقویت مهارت طراحی جواهرات چه مسیری را در پیش بگیریم؟

به منظور تقویت مهارت خود در طراحی جواهرات لازم است تا مشغول دوره ی کارآموزی شوید و یا سرگرم کار کردن در یک جواهرسازی و طلافروشی شوید.

کار کردن در زمینه ی طراحی جواهرات به شما کمک می کند تا با بالا رفتن مهارت در این حرفه اعتماد به نفس بهتری پیدا کنید و در نتیجه کارهای زیباتری را خلق کنید.

به این ترتیب همچنان که از حرفه ی خود کسب درامد می کنید می توانید خبره و حاذق تر نیز شده و در نهایت به یک استعداد عالی در این زمینه تبدیل شوید.

اهمیت سبک در طراحی جواهرات

طراحی جواهرات شغلی است که مهارت شما را از طریق چشم ها محک می زند. به همین دلیل است که شما لازم دارید از تمام ظرافت و خلاقیت خود در ایجاد سبک و برند مختص به خودتان استفاده کنید.

به این روش تماشای خصوصیات مشترک جواهراتی که به دست شما طراحی شده اند برای خریدار مشخص می کند که اثر پیش روی او متعلق به مهارت شخص شما است و این باعث می شود تا خریدار برای خرید این طراحیِ بخصوص تنها مقصدی که برای خرید انتخاب می کند منتهی به شما باشد.

طراحی جواهرات از کجا شروع کنیم

اهمیت محکم کاری در هنگام طراحی جواهرات

در شغل طراحی جواهرات هنگامی که یک جواهر توسط شما طراحی می شود و روی فلز گرانقیمتی نصب می شود، پیش از هر چیز ضرورت دارد تا این کار در بهترین و مقاوم ترین حالت خود انجام پذیرد. در واقع جواهرات به دلیل ارزش بالایی که دارند نباید تحت هیچ شرایطی از پایه ی خود جدا شوند.

اگر هنگام سوار کردن جواهر دقت کافی را بعمل نیاورید ممکن است به نام خود در این عرصه لطمه وارد کنید. زیرا بزرگترین نقصانی که در این حرفه می تواند وجود داشته باشد همین عدم مقاومت جواهر است.

در طراحی جواهرات مشتری مدار باشید

هنگامی که در حرفه ای باشکوه مانند طراحی جواهرات مشغول بکار می شوید، باید توجه داشته باشید که حفظ کردن مشتری از مهم ترین نکته های طلایی مربوط به شغل شما است. با مشتری سازش کنید.

اگر برای طراحی و سفارش خود سخت گیری می کند به او اطمینان دهید که بهترین کیفیت را برای او ارائه می دهید. اگر مشتری برای انتخاب دچار تردید میان خرید و یا عدم خرید می شود به او از مزایای خرید جواهرات و تاثیر انرژی آنها بگویید.

اعتماد مشتری را جلب کنید و با تحسین کردن او به مشتری حس باهوش بودن دهید تا از خرید و انتخاب خود راضی تر باشد.

نوشته های مرتبط

3 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • Katillerden oluşan bir destek grubu, ABD’li bir senatöre düzenlenen suikast girişiminden sorumlu kişileri ortaya çıkarmakla görevlendirilir. Ekip, vakit kaybetmeden bu gizemli olayı çözmeye çalışır. Ancak yapılan araştırmalar, yaşanan olayın hiç de göründüğü gibi gerçekleşmediğini ortaya çıkarır. Katillerden oluşan ekip, suikastla ilgili yeni gerçekleri, yapılan ihanetleri ortaya çıkardıkça, başkalarının hedefi haline gelir. Şimdi onlar peşlerine düşenlerden kurtulup, öldürme emrini veren gizli ittifakların peşinde düşmek zorundadır…Killers Anonymous izle Kris Schlund

  • من به علته سوختگی بدن ونتونستن در بیرون از منزل کار کردن بسیار علاقه مند هستم که این کاره ظریف و زیبا رو در منزل انجام بدم چون من کارم کلا طراحی بوده و ۲۲سال سابقه ی کار طراحی دارم

دیدگاهتان را بنویسید

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان سرکت در دوه طراحی طلا و جواهر فرم زیر را تکمیل کنید.

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.