وبلاگ

طراحی جواهرات با سالار پورایمانی ، یک استودیو حرفه ای برای هنرجویان

فهرست مطالب

طراحی جواهرات با سالار پورایمانی ، یک استودیو حرفه ای برای هنرجویان

تجربه و تخصص در طراحی جواهرات

در هر مهارت و حرفه ای مسلما تجربه بیش از هر چیزی دیگری می تواند در داشتن بهترین عملکرد موثر باشد، تجربه که در گذر زمان و در طول سال ها فعالیت به دست می آید تنها کلید برای موفقیت در یک مسیر و بهترین بودن نیست.

چرا که افراد زیادی هستند که بیش از چند دهه در یک مهارت خاص فعالیت می کنند اما به این دلیل که خود را با دنیای مدرن به روز نکرده اند و همچنان از شیوه ها و روش های قدیمی برای پیش بردن کارهای خود بهره می گیرند پس از مدت زمانی از پیشرفت تکنولوژی عقب می مانند و نمی توانند در دنیای مدرن جایگاهی همچون گذشته داشته باشند.

طراحی جواهرات با سالار پورایمانی می تواند فرصتی ویژه باشد که تاثیر شگرف هر دو کلید طلایی تجربه و تخصص را در مسیر موفقیت و پیشرفت ببینید.

طراحی جواهرات با سالار پورایمانی

اگر در گوگل جست و جو کنید که برترین و پول سازترین شغل ها در جهان چه شغل هایی هستند، قطعا یکی از مشاغل معرفی شده در تمامی مقاله ها و وب سایت ها طراحی جواهر و زیورآلات است.

چرا که با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن سلایق متفاوت به اندازه تعداد آدم های متفاوت، طراحی های قدیمی و زیورآلاتی که به رسم معمول و از گذشته به زمان های اکنون رسیده اند، پاسخ گوی نیازها و سلیقه های جوامع امروزی نیست و کسانی که توانایی خلق ایده ها و طرح های جدید را داشته باشند می توانند بیش از در زمینه طراحی موفق شوند و هستند کسانی که بعد از مدتی فعالیت برندی با مشخصه های منحصر به فردی به اسم خود معرفی و تولید می کنند.

بنابراین اگر قصد دارید که وارد حرفه طراحی جواهرات شوید و به صورت تخصصی و علمی دست به طراحی های بی نظیر در زمینه زیورآلات بپردازید حتما برای انتخاب مدرس خود و یا ویدیوهای آموزشی که برای شروع کار تدارک می بینید دو کلید طلایی تجربه و تخصص را فراموش نکنید و در کنار آن انگیزه، علاقه و قدرت ایده پردازی شماست که به طراحی شما جان می دهد و آن را چشم نواز و گیرا جلوه می دهد.

اطلاعات و دانسته هایی جالب و مفیدی در زمینه زیورآلات

طراحی جواهرات با سالار پورایمانی می تواند سرشار از اطلاعات و دانسته هایی جالب و مفیدی در زمینه زیورآلات باشد که لازم است قبل از شروع کسب و کار خود به صورت حرفه ای آن ها را بیاموزید و در مسیر پیشرفت در طراحی زیورآلات محکم تر و با سرعت بیشتری قدم بردارید.

استودیو سالار پورایمانی با ده سال سابقه در زمینه طراحی جواهرات و زیورآلات برجسته می تواند یک کالکشن کامل در زمینه های طراحی جواهرات باشد و به کارآموزان کمک می کند که پیش از وارد شدن به دنیای بازار به صورت حرفه ای، به شیوه ای تخصصی در استودیو آموزش ببینید و با چالش های کمتری برای شروع کار مواجه شوند.

در استودیو طراحی سالار پورایمانی از طریق روش های به روز و به ساده ترین شکل ممکن به تدریس در زمینه طراحی زیورآلات پرداخته می شود.

روش های به کار برده شده برای تدریس به شکلی است که تمام کسانی که علاقه مند به یادگیری این مهارت زیبنده و سرشار از ظریف کاری های زیبا هستند، بدون هیچ نگرانی بابت اینکه استعداد لازم در زمینه طراحی زیورآلات ندارند به یادگیری و آموزش این مهارت بپردازند.

طراحی جواهرات با سالار پورایمانی ، یک استودیو حرفه ای برای هنرجویان

دوره هایی که طراحی جواهرات با سالار پورایمانی به آن پرداخته می شود در سه دسته قرار می گیرند:

دوره اول: مربوط به جواهر سازی و تمام روش ها و تکنیک ها در زمینه طراحی زیورآلات است.

دوره دوم: مخراجکاری است که در زمینه سوار کردن انواع سنگ های زینتی روی جواهرات مختلف آموزش های لازم صورت می گیرد.

دوره سوم: قالب سازی است که شامل ریختگی مستقیم و قالب گیری است.

در نهایت هنرجویان و کارآموزان پس از گذراندن دوره های حرفه ای از صفر تا صد و طراحی جواهرات با سالار پورایمانی مدرکی معتبر از طرف دانشگاه تهران دریافت می کنند که می تواند یک رزومه قوی و برگ برنده برای کسانی باشد که قصد دارند پس از دوره های آموزشی وارد بازار کار شوند و به صورت حرفه ای فعالیت کنند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.

در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.