وبلاگ

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه در استودیو سالار پورایمانی

فهرست مطالب

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه در استودیو سالار پورایمانی

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه ؛ روند طراحی و ساخت طلا و جواهرات در ابتدا به شیوه کاملا سنتی و دستی انجام می گرفت و طراح با امکانات و وسایل محدود می بایستی که قادر باشد ایده ها و طرح هایی را که در ذهنش دارد به شکل نقاشی روی کاغذ بیاورد و یا با استفاده از ماکت و وسایل مربوطه به صورت سه بعدی و در قالب یک کار دستی به آن شکل و فرم بدهد.

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه روی کار آمد تا مانند سایر مهارت های دیگر در زمینه طراحی به طراحان امکانات بیشتری ارائه دهد.

البته لازم به ذکر است که همچنان این شیوه های دستی و سنتی برای طراحی طلا و زیورآلات همچنان مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد و بسیاری از هنرجویانی که قصد دارد طراح طلا و جواهرات باشند حتما دوره های آموزشی طراحی را به روش دستی گذرانده اند.

این فیلم آموزش از دیگر گزینه ها و شیوه های یادگیری است که به طراح امکانات بسیار بیشتری در مقایسه با طراحی دستی می دهد تا بدون هیچ گونه محدودیتی و با داشتن تمام ابزارهای لازم و تخصصی در زمینه طراحی جواهرات به کار طراحی بپردازد.

در واقع اگر بخواهیم طراحی دستی جواهرات و زیورآلات را با شیوه رایانه مقایسه کنیم، مانند این است که معماران و طراحان ساختمان قبل از پیشرفت تکنولوژی ناچار بودند که تنها با استفاده از ماکت و طراحی و نقاشی منظور خود را کارفرما منتقل کنند که کار بسیار سختی بود و البته ساخت ماکت به مهندس معمار کمک می کند تا قدرت تجسمش را بالا ببرد. در مورد طراحی طلا و جواهرات با رایانه نیز همین موضوع برقرار است.

مزایای استفاده از فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه

استفاده کردن از رایانه و برنامه های سه بعدی مزیت های قابل توجهی نسبت به دیگر روش ها دارد، من جمله این که فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه به فرد کمک می کند که همزمان در حین این که با نرم افزارهای مربوطه کار می کند، به فیلم های آموزشی دسترسی داشته باشد و به این شکل سوالات و ابهاماتی که در حین کار و طراحی جواهرات پیش می آید رفع می شوند.

در فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه مدرس به صورت شفاهی و با استفاده از پکیج آموزشی که تصاویر کامل و جامعی از نرم افزارهای تخصصی (راینو، ماتریکس و ...) ارائه می دهد به هنرجو و کارآموز کمک می کند که تمام اطلاعات اساسی از پایه تا پیشرفته را به صورت کامل بیاموزد.

از مزیت های کار با رایانه نسبت به طراحی های دستی این است که اگر کارورز توسط فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه، طراحی جواهرات را بیاموزد بسیار راحت تر می تواند ایده و تجسم ذهنی اش را در قالب های طراحی های سه بعدی آماده کند و هنگامی که مدل را به طلا ساز می دهد، طلا ساز با کمترین ابهام و با داشتن یک قالب سه بعدی کاملا واضح ایده و تجسم طراح را به یک شکل فیزیکی تبدیل می کند.

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه در استودیو سالار پورایمانی

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر برای وارد شدن به بازار کار

استفاده کردن از فیلم آموزش طراحی طلا و جواهر و تبدیل شدن به یک طراح حرفه ای در زمینه طلا و جواهرات نیاز به هیچ پیش زمینه ی دیگری ندارد و هنرجو تنها با استفاده از پکیج های مربوطه می تواند تمام اطلاعاتی را که لازم است برای وارد شدن به بازار کار بلد باشد را بیاموزد.

البته می توان گفت کسانی که در زمینه طراحی طلا و یا تولید زیورآلات تجربیاتی از قبل داشته اند در این زمینه می توانند با سرعت بیشتری پیشرفت کنند و یادگرفتن طراحی با رایانه به آن ها کمک می کند که یک طراح حرفه ای و خبره در زمینه طراحی جواهرات شوند.

اگر بخواهیم در نهایت بیان کنیم که این دوره ها و یادگیری طراحی طلا و جواهرات توسط رایانه برای چه کسانی مناسب نیست، می توان گفت برای کسانی که هیچ آشنایی در مورد کار با کامپیوتر و پایه ای ترین اطلاعات لازم را در مورد کامپیوتر ندارند در یادگیری طراحی جواهرات با معضلات بیشتری رو به رو هستند و بهتر است که حتما به یادگیری اصول اولیه کار با کامپیوتر بپردازند و سپس آموزش طراحی با رایانه را شروع کنند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.

در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.