وبلاگ

کارآموزی طراحی طلا و جواهرات

4/5
4 - ( 80 امتیاز)
ثبت نام در کارآموزی

غیر حضوری (آنلاین)

هزینه دوره : 18/000/000

جهت اطلاع از ظرفیت باقی مانده با آکادمی در تماس بوده و از مشاوره رایگان پیش از ثبت نام بهره‌مند شوید : 88886994-021

حضوری

هزینه دوره : 18/000/000

جهت اطلاع از ظرفیت باقی مانده با آکادمی در تماس بوده و از مشاوره رایگان پیش از ثبت نام بهره‌مند شوید : 88886994-021

 روزهای شناور : روزهای شناور درطول هفته برگزار میشوند، در این دوره ، ساعات و روزهای حضور در طول هفته (بین 15 تا 20 ساعت ) بصورت شناور توسط آموزشگاه مشخص خواهد شد و با هماهنگی قبلی ، کارآموزان میتوانند در روزها و ساعات اعلام شده دوره خود را بگذرانند.
زمان شروع دوره های کارآموزی به تاریخ مشخصی محدود نمیشود ، شما هم اکنون میتوانید ثبت درخواست کنید.

معرفی دوره کارآموزی طراحی طلا و جواهر

دوره های کارآموزی، دوره ای که از چند سال قبل در آموزشگاه طراحی طلا و جواهر سالار پورایمانی برگزاشده وتا الان ادامه داشته است.

این دوره به دو شکل آنلاین و حضوری برگزار میشود که در هر دو حالت هنرجو 300 ساعت به شکل کامل در حال طراحی ، رفع اشکال و در نهایت پیشرفت و حرفه ای شدن در زمینه طراحی طلا و جواهر میباشد.

در این دوره شما استانداردهای آموزش را با  استاندارد های بازار کار مطابقت میدهید .و در کنار اساتید باتجربه کارآ»وزی خود را پشت سر میگذارید.

در دوره های کارآموزی شما وارد گروهی از خبره ترین طراحان طلا و جواهر ایران خواهید شد که بصورت مستقیم با پنج کارخانه و برند بزرگ در ایران، کشورهای عربی و آلمان همکاری و طراحی می کنند و بصورت غیر مستقیم برای 50 شرکت بزرگ در دنیا طراحی طلا و جواهر انجام میدهند و به دلیل همکاری با بزرگترین کارخانه های داخلی و خارجی، بروزترین استاندارد های طلا و جواهر سازی ، مخراج کاری ، قلم زنی و ساخت را به کارآموزان انتقال خواهند داد. 

300 ساعت کارآموزی در آکادمی طراحی سالار پورایمانی شما را تبدیل به یک طراح با تجربه کافی برای استخدام در شرکت ها و برند های داخلی و خارجی طلا و جواهر می کند و میتوانید بعد از گذراندن دوره بصورت مستقیم وارد بازار کار شوید.

در این 300 ساعت کارآموزی، هنرجویان نحوه ساپورت گزاری و خروجی گرفتن از مدلهای مختلف ، گرفتن رندرهای با کیفیت، طلا و کارهای سفارشی آموزش خواهند دید. همچنین هنرجویان نحوه طراحی از روی اسکچ را آموزش میبینند، که چگونه بتوانند انواع و اقسام زیورآلات (انگشتر، آویز گوشواره، دستبند و سرویس) را طراحی کرده که تمام استانداردهای ساخت و جواهر سازی و طلاسازی درآن رعایت شده باشد.

با شرکت در دوره های کارآموزی وارد بخش طراحی آکادمی طراحی سالار پورایمانی میشوید. این دوره ها بیش از اینکه آموزش محور باشد، عملی محور خواهد بود و کارآموزان از اولین روز ورود کارهای سفارشی داخلی و خارجی را بصورت کاملا حرفه ای و تکنیکی و قابل ساخت انجام خواهند داد.

در انتهای دوره، یک مدرک مبنی بر اینکه شما 300 ساعت کاراموزی در آکادمی طراحی سالار پورایمانی را با موفقیت به اتمام رسانده اید ، دریافت خواهید کرد.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که دو دوره خود را در این مجموعه گذرانده باشند.
  • افرادی که نمونه کارهایی خارج از دوره آموزش هم دارند. 
  • افرادی که کسب درآمد دلاری برای آنها مهم هست.
  • افرادی که میخواهند برند خود را داشته باشند.
  • طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • موسس و مدیرعامل هدلینگ سالار پورایمانی
  • موسس و مدیرعامل سایت گالری آنلاین (چند فروشندگی)
  • برگزیده جشنواره طلا و جواهر تهران 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طلا و جواهر در ایران
  • مدرس دوره های خصوصی و عمومی نرم افزار ماتریکس
  • مدرس دوره های طراحی در دانشگاه تهران

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.