مقاله کامل

🧲 قبل از ورود به حوزه طراحی طلا و جواهر و آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس و معرفی دوره های آموزشی ، بهتره یک سری از باید ها و نباید ها رو مدنظر قرار بدیم !

مثل اینکه بدونیم

  • ماتریکس چیست ؟
  • بازار کار این رشته کجاست ؟
  • ما به درد این رشته میخوریم یا نه ؟

نرم افزار ماتریکس چیست ؟

 

ماتریکس یک نرم افزار طراحی سه بعدی هست که تنها به کمک یک لپ تاپ شما می تونید هرچیزی رو که توی دنیای طلا و جواهر هست رو به صورت سه بعدی پیاده سازی کنید .

در نرم افزار طراحی جواهرات ماتریکس محدودیت شما خلاقیت شماست لذا هرآنچه که در ذهنتان دارید رو میتونید با ماتریکس طراحی کنید و به مرحله تولید برسونید.

برای دریافت دوره های آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس کلیک کنید .

بازار کار طراحی جواهرات

 

بازار کار طراحی جواهرات به 6 دسته تقسیم میشود :

  1. کارورزی
  2. استخدام
  3. فریلنسرینگ
  4. برندینگ
  5. تاسیس دفتر طراحی
  6. آموزش
در کل اگر بعد از تهیه دوره های آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس نتوانستید وارد بازار کار شوید که احتمال آن خیلی کم است ، نگران نباشید . آموزشگاه سالار پور ایمانی ضمن ارائه دوره های آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس و دوره های جامع طراحی طلا و جواهر ، به دانشجویان خود کمک می کند تا بازار کار حرفه ای را برای خود رقم بزنند .

کارورزی طراحی جواهرات

 

شما بلافاصه بعد از اینکه دوره آموزشی تون تموم میشه می تونید توی یک موسسه، آموزشگاه و یا دفتر کار با یک حقوق کمتر شروع به کار کنید و استانداردهای آموزشیتون و استانداردهای بازار کارتون رو باهم تطبیق بدید و از تجربیات دوستان یا متخصصین این حوزه استفاده کنید .

استخدام طراح جواهرات

 

شما می تونید به صورت حضوری یا غیر حضوری در مجموعه های داخلی یا خارجی قرارداد ببندید و شروع به فعالیت کنید.

شما می تونید از کارخونه ها، تولیدی ها، و بنک داری ها و عمده فروشی های طلا و جواهر قرارداد بسته و شروع به درآمدزایی کنید.

آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس

برای دریافت دوره های آموزش طراحی طلا و جواهرات ، کلیلک فرمایید .

در آموزشگاه معتبر سالار پور ایمانی شما عزیزان می توانید همه ی دوره های مربوط به طلا سازی ، طراحی طلا و جواهرات با نرم افزار یا به صورت دستی و همه دوره های فروشندگی را با بهترین ارائه و تدریس و همچنین بهترین خدمات دریافت نمایید و وارد فضای پردرآمد کسب و کار طلا و جواهر شوید .

 

ثبت برند شخصی طراح جواهرات

 

شما به مرحله ای می رسید که با کارگاه های تولیدی ارتباط دارید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای امکانات اون کارگاه رو در اختیار خودتون دارید.

حالا با راه اندازی یک پیج اینستاگرام و یا یک وبسایت شخصی برای خودتون مشتری هایی رو جذب میکنید و اما بعد از این کار بعلاوه اینکه طرح هاتون رو تولید میکنید،

این طرح ها رو به کارگاه ها میسپرید یا تحویل میدید و از اونها کار خروجی رو دریافت میکنید.

تاسیس دفتر طراحی یا کارگاه تولیدی طلا و جواهر

 

با آموزش های آموزشگاه سالار پور ایمانی شما می توانید در کمتر از یک سال به یک استاد کار ماهر و متخصص این حوزه تبدیل شدید .

حالا کافیه که یک تیم متخصص جمع کنید و با دریافت پروژه ها از داخل یا خارج سود خودتون رو چند برابر کنید

آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس

 

من به شما اصلا توصیه نمیکنم تا پنج سال آینده وارد حوزه آموزش بشید چون شما در قبال دوستانی که برای آموزش به شما مراجعه میکنند مسئول هستید .

بنابراین شما خودتون رو به یک شخص متخصص توی این حوزه تبدیل کنید تا بتونید یک فرد متخصص رو تحویل جامعه بدید.

و اما آخرین نکته

شما به درد طراحی طلا و جواهر میخورید یا نه

 

اصلا مهم نیست که شما توی این زمینه استعداد دارید یا نه چون علاقه ی شما به این رشته باعث میشه که همه ضعف های شما پوشیده بشه و بنابراین میتونید به یک فرد کاملا متخصص در این حوزه تبدیل بشید.

نمونه بارزش خانم سارا جعفری یکی از کارآموزان آموزشگاه سالار پور ایمانی هستند که سه ماه پیش دوره های آموزش طراحی طلا و جواهر با نرم افزار رو تهیه کردند و با چهار ساعت کار روزانه تونستند توی این حوزه استخدام بشند و توی دفتر آموزشگاه فعالیتشون رو شروع کنند.

 

آنچه خانم سارا  جعفری در اینباره میگویند:

سه ماه پیش دوره های مستر کلاس طراحی رو تهیه کردم، روزی چهار ساعت به مدت سه ماه تمرین و طراحی داشتم. نمونه کارهام رو ارسال کردم و تونستم به استخدام این موسسه در بیام.
آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس

برای دریافت دوره آموزش طراحی طلا و جواهرات با نرم افزار ماتریکس کلیک کنید .

 

در ادامه میخواهیم در خصوص طراحی طلا و جواهر با نرم افزار ماتریکس براتون صحبت کنیم .

تیم استودیو طراحی سالار پور ایمانی جایگزینی برای کلاسهای حضوری و آنلاین براتون در نظر گرفتند .

این جایگزین توی سایت آموزشگاه طراحی جواهرات به اسم مستر کلاس معرفی شده که آدرس سایت رو این زیر براتون میزارم

مستر کلاس ها به سه دسته تقسیم میشن

  1. مستر کلاس های برنزی
  2. مستر کلاس های نقره ای
  3. مستر کلاس های طلایی

در این بخش قابلیت های مستر کلاس طلایی استودیو طراحی سالار پورایمانی رو آورده ایم . ↓

مستر کلاس طلایی طراحی طلا و جواهر

 

در مستر کلاس طلایی طراحی طلا و جواهر 50 ساعت آموزش رو دارید که 23 ساعت از این 50 ساعت سطح مقدماتی و پیشرفته هست و 27 ساعت باقی آن آموزش های پروژه محور طراحی جواهرات می باشد و با این دوره های آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس می توانید بهترین باشید .

در پکیج آموزش طراحی جواهرات در منزل شما 18 ماه پشتیبانی دارید که به 3 روش گروه واتس اپ ،تماس تلفنی و اتصال به کامپیوتر انجام میشه.

همواره در هرکجای ایران به فایل های آموزشی دسترسی خواهید داشت، به شما یک نام کاربری و رمز عبور ارائه می شود و از زمانی که وارد سایت میشید تا هر زمان که خودتون نیاز به فایلها داشته باشید فایلها در اختیار شما خواهد بود.

از دیگر ویژگی های مهم این پکیج می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • گارانتی تضمین آموزش

یعنی اینکه تا زمانی که شما آموزش ها رو به طور کامل فرا نگیرید تیم پشتیبانی با شما خواهد بود.

  • رفع اشکال حضوری و آنلاین

شما 8 ساعت رفع اشکال حضوری و آنلاین هم دارید به این شکل که شما اگر به اون 3 روش گروه واتس اپ، تماس تلفنی و اتصال به کامپیوتر که بصورت 18 ماه این پشتیبانی رو دارید مسئله یا مشکلتون برطرف نشد میتونید به صورت حضوری یا آنلاین با اساتید ارتباط بگیرید و رفع اشکال داشته باشید.

  • بررسی نهایی پروژه توسط استاد

شما بعد از اینکه دوره طراحی طلا و جواهر را ببینید تا 18 ماه پشتیبانی دارید یعنی عملا زمانی که شما حتی با مشتریتون ارتباط میگیرید میتونید کاری که برای مشتری دارید طراحی میکنید رو هم برای اساتید بفرستید و هرجایی به مشکلی برخوردید یا مسئله ای بود مطرح کنید تا اون مسئله برای شما برطرف بشه.

  • استفاده از دفتر استودیو برای فروش

این یک مزیت بزرگه که تو هیچ یک از آموزشگاه ها ارائه نمیشه، شما وقتی که با مشتریتون ارتباط میگیرید میتونید از دفتر استودیوی ما برای عقد قرارداد یا جلسات حضوری با مشتری استفاده کنی.

  • تبلیغ و معرفی در باشگاه کسب و کار سین

تبلیغ و معرفی شما در باشگاه کسب و کار سین به این شکل هست که یک رزومه از شما و نمونه کارهای شما روی سایت باشگاه کسب و کار سین جهت افزایش اعتبار و اطمینان خاطر مشتری شما قرار میگیره که از این پس وقتی با مشتریتون ارتباط میگیرید کافیه فقط بگید اسم شما رو توی اینترنت سرچ کنن لینک اول گوگل اسم و رزومه آنلاین شما خواهد بود لذا مشتری شما میتونه نمونه کار شما و رزومه شما رو توی سایت ببینه.

  • فروش محصولات شما در سایت گالری آنلاین

گالری آنلاین سایت فروش آنلاین جواهرات مجموعه سالار پور ایمانی هست که شما میتونید در این فروشگاه آنلاین نیز همکاری داشته باشید به این شکل که شما طرح هایی رو که طراحی کردید و به تاییدیه نهایی اساتید رسیدن بر روی سایت گالری آنلاین با رضایت خود شما قرار میگیره و وقتی که به فروش میرسه مبلغش تقدیم حضور شما میشه.

و اما یک مزیت بزرگتر :

  • طراحی سایت اختصاصی برای شما
 

به این شکل که یک سایت فروشگاهی آنلاین برای شما طراحی میشه و به شما هدیه داده میشه

یعنی عملا هم زمان با اینکه دارید طراحی طلا و جواهر را یاد میگیرید یک مغازه طلا فروشی هم به شما هدیه میدهیم که این مغازه آنلاین خواهد بود.

شما الان دیگه یک فردی نیستید که محدود به شهرتون یا اینکه یک مکان خاص برای طراحی هاتون و ارتباط با مشتری باشید با رزومه آنلاین و سایت فروشگاهی که برای شما طراحی شده شما میتونید از هرجای دنیا ورودی داشته باشید.

علاوه بر اینها به شما آموزش بارگزاری فایل هاتون توی سایت های خارجی برای کسب درآمد دلاری و اما بزرگتر از اون کمک در تولید محصولات فروشیتون ارائه میشه.

و اما در آخر

🧲 مجموعه آموزشی سالار پور ایمانی به شما کمک میکنه علاوه بر طراحی و فروش طرح ها بتونید اقدام به تولید و فروش جواهر نهایی نیز بکنید و اگر قصد فروش در خارج از کشور را داشتید از کمک های این مجموعه برای نقد کردن درآمدتان استفاده ببرید.

آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس

نشانی وبسایت آموزشگاه سالار پور ایمانی : https://salarpurimani.com/