وبلاگ

در فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی چه چیزهایی یاد می گیرید؟

فهرست مطالب

در فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی چه چیزهایی یاد می گیرید؟

در فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی طراح در زمینه هنرهای سنتی، نوین و مدرن اطلاعات کسب می کند.

تمام دروسی که در فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی وجود دارد تالیف شده اند و شامل سه مرحله است: مقدماتی، متوسط و پیشرفته. در فیلم های آموزشی که کارورز کار با رایانه را می آموزد تنها محدود به طرح های مدرن نیست و هنرآموز در مورد طرح های سنتی و طراحی آن ها با رایانه نیز آموزش می بیند.

برای استفاده از فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی نیاز به هیچ پیش زمینه ی دیگری نیست و تنها با استفاده از یک لپتاپ می توانید به یادگیری هر آن چه که برای طراح شدن نیاز است بپردازید.

اگر جزو آن دسته از کسانی هستند که هنوز نمی دانید در کلاس های حرفه ای طراحی جواهرات شرکت کنید یا نه و یا هنوز نمی دانید که به طراحی زیوآلات علاقه دارید یا خیر می توانید با استفاده از فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی ابتدا خود را محک بزنید و در مورد این حرفه اطلاعات کسب کنید.

اگر مشتاق یادگیری خیلی حرفه ای تر بودید و قصد داشتید که جدی تر وارد بازار کار شوید آن گاه از کلاس های حضوری نیز استفاده کنید.

جعبه چوبی پکیج

جعبه چوبی که برای پکیج در نظر گرفته شده است علاوه بر این که دارای این خاصیت است که از آسیب رسیدن به دی وی دی ها در حین جابه جایی جلوگیری می کند، زیبایی و حکاکی بسیار زیبای این جعبه چوبی قطعا برای بسیاری از هنردوستان جذاب و جالب توجه خواهد بود. ارسال پکیج های آموزشی به سراسر ایران رایگان است.

استفاده کردن از فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی به هنرجو کمک می کند تا اطلاعات پایه ای و قدرتمندی در مورد طراحی جواهرات کسب کند (کسب اطلاعات درست ابتدایی در هر مهارتی می تواند کلید طلایی موفقیت و پیشرفت باشد) و مقدمات اصولی کار را یاد بگیرد.

سپس در مراحل بعدی با مراجعه به کلاس های حضوری و کسب تجربه در بازار کار سطح های پیشرفته تر و کاربردی تر را فرا خواهد گرفت.

در فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی چه چیزهایی یاد می گیرید؟

محتویات فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی

در فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر هشت دی وی دی آموزش قرار داده شده است که شامل 23 ساعت فیلم آموزشی است.

فیلم هایی که در سی دی های آموزشی تهیه شده است یک فیلم ضبط شده در کلاس های حضوری نیست و بهتر است بدانید که فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر به صورت اختصاصی و برای کسانی که قصد دارند در زمینه طراحی جواهرات به صورت غیر حضوری آموزش ببینند ساخته و تهیه شده است.

چرا که صرفا ضبط کردن و ویدیو گرفتن از کلاس های حضوری و تبدیل آن ها به پکیج برای کارآموزان غیر حضوری کار حرفه ای، اخلاقی و پسندیده ای نیست.

مطالب و آموزش هایی که در دی وی دی ها تعبیه شده است تمامی آن چه را که باید طراح بداند از صفر تا صد به او آموزش می دهد و از نکات مثبت و ویژه این پکیج این است که تمامی آموزش ها با صدای مدرس کلاس های حضوری یعنی آقای سالار پورایمانی انجام شده است.

گارانتی پکیج

از دیگر ویژگی های فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی این است که این پکیج دارای 6 سال گارانتی است.

به این معنی که اگر پکیج شما دچار آسیب شود، سی دی های آموزشی خش دار شوند، بشکنند و یا مسائلی از این قبیل استودیو سالار پورایمانی پکیج شما را تعویض می کند و از این بابت کارآموز هیچ نگرانی نخواهد داشت.

فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر تماما بر اساس استانداردها و آن چه که در بازار به صورت واقعی وجود دارد تولید شده است.

یعنی کارورز با دیدن آموزش ها با استانداردهایی جواهرات و زیورالات آشنا شده و همچنین یاد می گیرد که چگونه طرح های خود را در بازار مربوطه به اشتراک بگذارد و با فروش آن ها به کسب درآمد بپردازد.

نکته آخر این که اگر فکر می کنید که در زمینه ایده پردازی و خلاقیت استعداد مناسبی ندارید همچنان می توانید یک طراح حرفه ای طلا و جواهرات باشید، چرا که لزوما قرار نیست تمام طراحان زیورآلات ایده پردازهای بزرگ و متفاوتی باشند در فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر این موضوع را نیز آموزش خواهید دید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.

در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.