وبلاگ

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهرات با ماتریکس و راینو

فهرست مطالب

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهرات با ماتریکس و راینو

یادگیری طراحی طلا و جواهرات با فیلم آموزشی

نرم افزارهای تخصصی در زمینه طراحی جواهرات و زیورآلات در زیر مجموعه نرم افزارهای CAD هستند. فیلم آموزش طراحی طلا و جواهرات با ماتریکس و راینو که توسط استودیو سالار پورایمانی تهیه شده اند برای افرادی است که می خواهند طراحی طلا و جواهرات را به صورت تخصصی و با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای آموزش ببینند.

 

هنگامی که کارآموز با استفاده از فیلم آموزش طراحی طلا و جواهرات با ماتریکس و راینو آشنا شد و کار کردن با آن ها را فرا گرفت وارد پله بعدی می شود و می تواند بعد از مدل سازی های سه بعدی کاری که طراحی شده پرینت می شود و سپس توسط طلا سازان ساخته می شود.

کسانی که فیلم آموزش طراحی طلا و جواهرات با ماتریکس و راینو را تهیه می کنند، برای شروع کار و یادگیری این نرم افزارها کافیست که اطلاعات پایه ای در مورد کار با کامپیوتر مانند کار با ویندوز، اینترنت و جست وجو در گوگل را بلد باشند و چیزی بیشتر از این برای شروع و آموزش نیاز نیست.

ویژگی های نرم افزارهای راینو و ماتریکس

راینو یک نرم افزار گسترده تر و وسیع تر است که برای طراحی بسیاری از آبجکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. یک معمار برای طراحی ساختمان و یک مهندس مکانیک برای طراحی خودرو و متعلقات آن می تواند از نرم افزار راینو استفاده کند.

به همین دلیل است که به صورت مشخص و خاص نمی توان گفت که نرم افزار راینو صرفا برای طراحی طلا و جواهرات است و می توان برای طراحی سایر محصولات دیگر من جمله طلا و زیورآلات از آن استفاده کرد.

طراحی توسط نرم افزار راینو برای برخی از هنرجویان و طراحان زیورآلات کار آسانی نبود و به همین دلیل یک شرکت به اسم Gemvision به طراحی یک نرم افزار پرداخت که به صورت تخصصی به عنوان طراحی زیورآلات مورد استفاده قرار بگیرد.

در فیلم اموزش طراحی طلا و جواهر توسط سالار پورایمانی چه چیزهایی یاد می گیرید؟

نرم افزار ماتریکس مشتق گرفته شده از نرم افزار راینو

می توان گفت که نرم افزار ماتریکس مشتق گرفته شده از نرم افزار راینو است، کار کردن با آن راحت تر است و تمامی ابزارهایی که طراح طلا و جواهر باید به آن ها دسترسی داشته باشد را در اختیار قرار دارد.

اینکه تمامی ابزارها در یک نرم افزار برای یک کار مشخص و به هدف یک آبجکت مشخص باشند کمک می کند که طراح به ابزارهای مربوطه نزدیک ترین دسترسی را داشته باشد و کمک می کند که مدل با سرعت بیشتری طراحی شود.

البته نباید از این موضوع غافل شد که نرم افزار راینو مزیت های جالب توجهی دارد و داشتن ابزارهای گسترده تر به طراحی های پیچیده تر و حرفه ای تر کمک شایانی می کند.

در فیلم آموزش طراحی طلا و جواهرات با ماتریکس و راینو به تمامی این موضوعات به دقت اشاره شده است و به کارآموز دید مناسبی می دهد که بتواند نرم افزاری را که مناسب تر می داند به عنوان نرم افزار اصلی و حرفه ای خود انتخاب کند.

تمامی نرم افزارهای CAD دارای پلاگین هایی هستند که کمک می کند طراحی و مدل سه بعدی ایجاد شده به دنیای واقعی نزدیک تر شود و کمترین تفاوت را با آن چه که در اصل تولید می شود داشته باشد.

پلاگینی مانند رندر گیری نهایی از طراحی کمک می کند که مدل ارائه شده به طلاساز بیشترین دقت و نورپردازی برای ساخت را داشته باشد.

مشخصه های منحصر به فرد راینو گلد

راینو گلد که از پلاگین های نرم افزار راینو است، دارای مشخصه های منحصر به فردی مانند شفاف سازی هر چه بهتر مدل، گرفتن یک گزارش کامل از وزن قطعه طراحی شده و هزینه ی آن، خروجی گرفتن از مدل به شکلی که دارای فرمت مناسب برای پرینت های سه بعدی باشد و …. همگی از ویژگی های جالب این پلاگین هستند.

کسانی که با نرم افزارهای طراحی سه بعدی آشنایی داشته باشند و با ابزارها و فضاهای مختلف در آن کار کرده اند، مسلما با سرعت بیشتری می توانند طراحی طلا و جواهرات را آموزش ببینند و با چالش های کمتری مواجه هستند.

فیلم آموزش طراحی طلا و جواهرات با ماتریکس و راینو از بهترین شیوه ها برای یادگیری این نرم افزارهاست، چرا که تنها به صورت تئوری و کتاب نمی توان متوجه مطلب به صورت درست و دقیق شد، در حالی که وجود ویدیوهای آموزشی دقیقا مطابق با آن چه که شما در نرم افزار خود مشاهده می کنید به شما آموزش می دهد.

نوشته های مرتبط

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

جهت تماس مشاورین ما شماره و نام خود را ثبت کنید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

در صورت علاقه مندی به شرکت در جلسه استعداد سنجی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.